Offerdalspropagandan

Började de nya året med en tävling i Offerdal idag, 6km klassiskt. Lite pirrigt innan då jag inte har kört nån klassiskt tävlingen och kände mig lite osäker på hur tekniken skulle va. Ja.. dagens tävling blev jobbigt! Kroppen va trött och tekniken inte riktigt bra. Men grymt kul att köra en klassisk tävling igen och de kommer bara bli bättre tror jag!


Min för dagen coach, vallare och fotograf tog den här fina bilden in action..

På em blev de en liten powernap innan jag drog iväg till skolan och invigde mina ny långfärdsskridskor på skidskobanan som finns där! Riktigt skoj :-) Den här veckan blir äntligen lite lugnare så jag hinner fylla på med lite energi till nästa helg då vi ska till Torsby och köra cup. Längtar!

Nu ska jag kolla klart på Arn och äta lite mer skumtomtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0