Mamma är bra.

Har just kommit hem efter en mysig middag på Dalwhinne med mamma, mysigt att få lite fin middag såhär en Torsdags kväll. Tror de va precis vad jag behövde! Har övertalat mamma att stanna här hos mig tills imorron så jag kan lifta med henne till Klövsjö imorrn. Har lyckats få mig en fika, en ny tröja, lite mat och en fin middag.. de är bra att ha mamma på besök!! :-)

På morronen idag körde jag ett styrkepass och sen gav jag mig ut på skateskidorna och så fint väder som de va idag har jag nog aldrig sett i Östersund. Inte ett moln på himlen och -3 grader. Hur perfekt som helst! Detta resulterade i fräknar, så redan nu har solen börjat ta!

Imorrn fm ska jag köra sprintrace på ÖSK. Hoppas de är några fler tjejer som ska köra så vi kan sparra varandra. Nu ska jag njuta av att bli servad här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0