Längtar efter morrondagens vilodag..

Ligger i soffan och försöker komma ihåg allt jag ska göra imorrn, orkar inte ta mig upp och hämta papper och penna. Imorse va jag väldigt trött och ville bara krypa tillbaka ner i sängen och sooova! Men iväg tog jag mig i alla fall för att skriva Jöken-tentan som jag har slitit för senaste veckan. Skrev tentan på några timmar sen hem och andas ut! Finns inget skönare än att ha gjort en tenta och ha hela helgen framför sig!

Sen blev de en lugn jogg för att känna av kroppen lite och sen ner på stan för lunch på Lilla Siam med Anna & Emil. På eftermiddagen spelade vi hockey, jag hade mina långfärdisar, gick väl sådär med stoppsladdarna :)

Efter middagen dog jag i soffan. Har inte suttit ner och stirrat på tvn eller datorn i mer än tio minuter i sträck senaste veckan.. Skulle egentligen ha kört en tävling i Järpen ikväll men känner mig trött och sliten efter helgen och Onsdagens tävling. Så nu längtar jag efter en hel lång skön vilodag imorrn! Hoppas att kroppen blir lite piggare och att jag hinner göra allt jag ska!

Nu ska jag gå och lägga mig och börja läsa lite i en av mina alla böcker jag fick i julklapp! Så mysigt att "fastna" i en bok..

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0