Kommunskidan

Idag har de bara varit träning och plugga på schemat. Tog en lugn skate-tur imorse och sen har de varit plugg hela eftermiddagen. Nu ikväll har jag varit på ÖSK och kört kommunskidan. 9km klassiskt på en 3km slinga, och de jag trodde skulle bli en lätt slingan blev en väldigt jobbig slinga med noll vila! Så nu är jag härligt mör i armarna!

Har känt mig lite sliten sen i helgen men tror att de börjar släppa lite nu.. har laddat upp med en påse lösviktsgodis ikväll så jag hoppas jag har ännu mer energi på morrondagens träning.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, de va längesen jag va tidigt i säng men ikväll tror jag att jag behöver de!

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0