Ibland måste man nog vila..

Idag tog jag vilodag. Kroppen är lite seg, sliten och med lite skavanker här och där tror jag att kroppen behöver mer vila än jag egentligen vill ge den. Så de blev en framflyttad vilodag och idag ska jag göra ALLT annat än att tänka på träning, skidåkning, tävling, form, vallning osv. Ska börja dagen med att göra lite müsli, vi fick hemmagjord müsli av Teos mamma vid jul och den är hundra ggr godare än köpt müsli! Därför ska jag ta och göra en plåt nu..

Idag skulle jag egentligen åkt ner till Italien och kört två långlopp, Millegrobbe, men efter att ha lyssnat på kroppen, insett att jag inte kommer hinna fixa allt och att Sofia velat lite så bestämd jag att jag stannar hemma istället. Jag tror att jag inte behöver sex mil tävling just i helgen. Men de hade varit fantastiskt kul att åka dit, åka två fina lopp och njuta av de Italienska landskapet!

Istället ska jag träna här hemma och kör två tävlingar så de går ingen nöd på mig. Så kanske de blir en sista tur toppfågeljakt om de blir läge också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0