Gott Nytt År!

Idag är första dagen på det nya året. Nytt år, nya möjligheter.. Igår körde vi laget runt på middagen om vad vi minns som de bästa och vad vi minns som de sämsta det här året. Jag kommer ihåg många många fina minnen från året och de är svårt att välja ut bara ett! Men de sämsta hade jag faktiskt ingenaning om, jag kan inte komma på nått som varit så dåligt att jag kommer ihåg det..


Vi besökte först Singapore sen Malaysia och tillsist Bali under två veckor i april..


Var till Kina och tävlade i Juni..


Jagade..

2011 tror jag kommer bli ett grymt år och jag tror och hoppas att jag kommer utvecklas på alla möjliga sätt och vis och få uppleva massor av nya spännande saker!

Julen firade vi som sagt i Umeå först, vi åkte upp dit på Måndagen innan jul och tränade, myste och umgicks. På julafton tog vi en långtur i kylan på morronen sen blev de en tur till en liten mysig stuga i skogen där vi drack lite glögg och tände en brasa! Sen blev de lite Kalle Anka tittade och sen ett fantastiskt julbord innan vi öppnade alla julklappar. Jag minns inte senaste jag fick så många (!!) och helt underbara julklappar!


Granen och Tina i Umeå..

På juldagen satte vi oss ganska tidigt i bilen och åkte till Klövsjö. Där blev de en tur med hundarna innan vi firade en extra julafton och fick ännu mer julklappar och åt ännu lite mer julmat! Helt fantastisk jul har jag haft med andra ord!


Pappa och Johan kikar in julklapparna..



Sen i Tisdags kväll har vi varit hemma i Ösd igen. Så skönt att va hemma igen och inte behöva bo i resväskan. Vattnet är de inga problem med då vi har tagit med oss Klövsjö-vatten :-)

Igår på självaste nyårsafton var vi hem till Frida & Robin på en riktigt god trerätters middag! Där Julia & Bysse stod för förrätten, Frida, Robin, Sofie och Jonas stod för varmrätten och jag och Teo för efterrätten! Många skratt, mycke mat, lite (?) vin och raketer!


Bysse och Julias underbara förrätt!



Nu ska jag kika på dagens herrlopp i Tour de Ski innan jag själv ger mig ut på en liten skidtur inför skidtävlingen i Offerdal imorrn! 6km klassiskt blir de, ska bli riktigt riktigt skoj då jag inte har åkt nått klassiskt lopp än i år!

Gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Gott Nytt år Sanna! Gillar din inställning att summera året och bara minnas de positiva saker som hänt. Kram Ninni

2011-01-02 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0