Sovmorron!

Har just fått i mig lite frukost, en typisk sovmorron frukost med yoghurt, te och frallor som tar typ en timme att äta upp för att man vill göra 100 andra saker samtidigt. Idag är de vilodag och jag tyckte att jag hade gjort mig förtjänt av en riktigt sovmorron, ingen klock ställd och öronproppar i. Men vad hjälper de! Dom har börjat med stambyten i vårt hyreshus (dom börjar 7.00!!!) och håller på i några månader, hejdå sovmorrnar!

Annars händer nog inte så mycke idag. Ska städa lite, skicka tillbaka Teos jaktkläder och sen kommer mamma in i eftermiddag så då blir de nog en runda shopping, sen hämta Teo på flyget och avsluta med en förhoppningsvis fantastisk middag på "En liten röd"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0