Sensommar-värme

Imorse när jag klev upp strax efter åtta var de redan 15 grader ut. Och sånt där mysigt höst väder med lite dis, fukt på gräset och rå luft. Men så jäkla härligt de är att träna! Imorse blev de en fin 3-timmars tur som gick i väldigt lugn och skön fart. Känner mig fortfarande lite seg i benen efter förra veckan, men massagen igår eftermiddag gjorde susen tror jag så snart kommer de spritta i benen igen!

Igår var de ju minst lika fint väder som idag och på kvällskvisten stack vi ut i skogen och lagade lite mat. Hittade en fint liten tjärn som vi traskade med ryggsäckarna fullproppade. Sen blev de två fina brasor som vi tillagade gårdagens middag på! Eller grabbarna fixade brasorna och vi skötte maten ;) De är helt sjukt va gott mat smakar ute i skogen.. de blev verkligen en energipåfyllare och att jag fick avsluta dagen med att klappa en harunge gjorde ju inte saken sämre!



Nu ska jag bara ta de lugnt resten av dagen, åka och beställa lite grejer på Fresks och sen förhoppningsvis sätta mig ute i solen med en fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0