Från fjäll till fjäll..

Från Onsdag kväll till Söndag har jag varit hemma hos mor & far i Klövsjö. Skulle egentligen på läger till Orsa, men eftersom jag hade varit lite små sjuk några dagar så va de skönare att åka till Klövsjö och börja träna på riktigt i lugn och ro! Och man kan ju inte ha de bättre, med en mamma som har passat upp en var de som värsta lyx-lägret! Har kunnat träna på hur bra som helst och de va nog bara skönt att få vila nån extra dag!

I går tog jag mitt pick&pack och åkte hem till Ösd. Väl hemma, KAOS! Inget vatten nånstans och köket hade en tromb gått igenom, ingen spis och ett stort hål i golvet! Okeeej. Så jag slängde in väskan igen och brummade upp till Vålådalen. Så här är jag nu och de är inte så dumt faktiskt! Först läger hemma i Klövsjö och nu i Vålådalen med sprint-killarna. De är faktiskt skönare att va här än hemma och få maten serverad och grym träningsmiljö!

Igår blev de en tur runt Blanktjärnsrundan på em/kvällen, idag har jag kört hat-intervaller.. Ett sånt där pass man bara vill ha överstökat och efteråt lovar man sig själv att aldrig mer köra intervaller. Sen på em va jag upp på Ottfjällstoppen! Grymt härligt.


Från Ottfjällstoppen

Här blir jag förmodligen fram till Onsdag om vi inte får tillbaka vattnet tidigare.. sen  åker vi ner till Sthlm på Fredag över helgen.

Nu ska jag kika på Thomas mfl. i Superstars! Go Thomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0