Älgjakt

I Fredags drog vi hem till Klövsjö för att träna lite och vara med på älgjakten. Jag körde ett löpintervallpass på Lördags fm medans Teo, pappa & Johan va ute i skogen och jaktade.. Sen på em blev de en fika på bageriet och en tur till Bjartan!

På Lördags morron klev vi upp 05.30 och drog iväg till Lokvistet för jaktmöte och sen ut i skogen! Jag gick med pappa och Zäta medans Teo & Johan gick med Donken. Jag och pappa jaktade mer pejl än älg medans Johan & Teo pangade ner en kalv!

Idag har jag inte gjort mycke vettigt, är lite snuvig men jag hoppas de blir kortvarigt så jag kan ut en sväng imorrn igen. Nu ska jag laga lite middag sen ska jag kura ner mig i soffan så jag är frisk som en nötkärna imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0