Skidpremiär i Ösd

Igår gjorde jag skidpremiär här i Öset! Jag blev glatt överraskad över spåren och att de tog så pass lång tid att åka runt! Så imorrn ska jag snurra en stund upp på ÖSK igen. Känns skönt att ha lagt undan rullskidorna för i år, de va på tiden!

Idag har vi haft vilodag hos familjen Peterson/Hallberg. De va skööönt! Har hunnit med en hel del saker! Städning (som vanligt på vilodagarna), lunch på stan, handlat, satt upp en dörr (okej Teo har gjort de, jag tittade iaf på!), vallat skidor mm.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag kanske inte behöver snooza femtielva ggr imorrn bitti!

Bjussar föresten på finfina naturbilder från självaste Klövet idag.. Varsegod!


En död hermelin, bilden blev lite suddig.. blev lite skraj när de satt en duvhök och spejade på mig. Man vet aldrig hur fåglar i Klövsjö beter sig..


Ett liiite otydligt björnspår, men jag lovar, it´s for real! Här blev jag också lite skraj kan tilläggas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0