Pirri pirr

Igår snöade de lite här i Öset, märkte inte så mycket av de förutom alla facebook uppdateringar :-) Låg lite kvar uppe vid ÖSK.. men till helgen ska de börja snöa lite mer! Kallt är de också, så nu har vinterjackan fått åka fram.

Har hunnit med en hel del igår och idag. Vilade igår em efter att kroppen har känts lite sliten och seg, så då hann jag med att tvätta bilen! Riktigt smart med tanke på att de inte alls är så blött och lövigt ute nu :-)

Imorrn ska jag göra maxtest! Är lite pirrig, mest för att jag inte kommer kunna ta ut mig max max max!! Men jag ska försöka! Tycker de är riktigt skoj med tester och de ska bli otroligt roligt att få se resultatet efter testet imorrn. Nu ska jag kvällsfika lite och sen försöka få tag i min portugis!

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0