Ge mig sol eller snö!

Idag har jag haft en slöar dag.. Sovmorron, eller jag vet inte riktigt om man kan kalla de sovmorron när man vaknar 07.38 skräckslagen av att de låter i köket! Efter ljudlöst upptassande i morgonrocken får jag se mina kompisar, dom målar bakom spisen, kvart i åtta på morronen!!!

Dom blev inte långvariga efter jag hade visat mitt nyvakna/skräckslagna ansikte och jag fick mig lite mer skönhetssömn iaf! Sen har mamma & bror varit på sjukhuset och tog en sväng förbi och hälsade på. Men jag fick mest umgås med mamma eftersom bror har viktigare saker för sig när han är i staden nuförtiden.

Vi avverkade lunch, shopping, fika, shopping, mathandling och avslutade med en sväng på loppis! Har även städat köket en gång till (!!) och nu sitter jag och grämer mig över att jag inte har tvättat bilen. Hur coolt är de att glida runt i en brun bil som egentligen ska va röd?

Ge mig lite sol iaf då.. eller snö. Helst sol.



Tioman, Malaysia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0