Faaart

Imorrn börjar en ny fartvecka för min del. Gruvar mig lite, men de ska samtidigt bli kul! Man är så sjukt nöjd efter varje pass och på Lördag kväll kommer jag unna mig själv en stoooor godis påse och som belöning! Ikväll laddar jag upp med choklad och nötter, så jag orkar! Imorrn startar vi med skatesprint på ÖSK.

I helgen har jag varit hemma i Klövsjö och hälsat på. Blev en riktigt fin löptur i Fredags em och i Lördags snörade jag på mig skorna igen och stack ut på en obanad tur över bergen hemma. När jag sprungit mer än hälften ringer pappa och säger att dom har ståndskall och ska hämta Mi och släppa på henne. Så då blev de full fart på löpardojerna, sprang ner till Bjartan (jaktstugan), slängde på mig brorsan huggarbyxor och hängde på :-) Blev lite längre träning än tänkte. Va ute över 5 timmar. Tänkte de skulle bli skönt att gå med pappa, men när skallet började vandra så blev de ett löppass där syran sprutade i backarna när jag försökte ta rygg på pappa (som hade både ryggsäck och gevär). Till mitt försvar måste jag säga att gubben är tränad och jag lite sliten. Ok?


Storsnasen (berget ovanför Klövsjö)

Sen eftersom Mamma Mia hade åkt med en vännina till Ösd för övernattning sov jag över med grabbarna i jaktkåken! Läste, åt, åt, åt och myste vid öppna spisen!

Nu ska jag landa i soffan framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att hitta din blogg! Jag förstår inte hur du vågar ge dig ut i obanad terräng själv! Usch, det skulle jag aldrig våga, men så blev jag ingen skidåkare heller! :-) Hoppas du mår bra!

2010-10-18 @ 22:36:17
URL: http://fridalinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0