Dåligt stavfäste, blött, hård asfalt, blåsigt, kallt..

Ja, nu kan snön få komma! Den här sista delen av hösten kan jag gärna skippa! De blåser som f-n, iofs inte så ovanligt i Ösd, de är stenhårt i asfalten och kallt. Är ganska så mycke, helt enormt avundsjuk på killarna som åker till Portugal på Fredag (jag hoppas dom får regn!!!!).

MEN, nu är de bara drygt en månad kvar till tävlingspremiären, helt sjukt! Ska bli hur kul som helst! Är rätt trött på nötandet här hemma nu, vill åka skidor, sätta på mig nummerlappen, köra så mjölksyran sprutar och sen va sådär oförskämt nöjd när man kommer i mål.

Innan dess har jag några veckor kvar med rullskidor dock. På Torsdag ska jag in på bandet och nöta, sen hem till Klövsjö och hälsa på och förhoppningsvis jaga lite. Nästa vecka blir de fartvecka och sen är de nästan dags för läger i Bruks. Tiden går fort när man har roligt.

Föresten, idag har jag haft mina polare hos mig (byggarna), dom har fixat och trixat i köket (och skitat ner lite mer), sen gick dom. Lämnade allt de skitiga åt mig och så drog dom. Så kvällen har jag dammsugit, skurat och dammat! Vi har iaf ett kök igen!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0