Tillbaka till Gällivare igen..

På Torsdag åker jag upp till Gällivare igen. Den här gången för att åka WC, 10km skate på Lördagen och förhoppningsvis stafett på Söndag! Ska bli riktigt kul och de är alltid inspirerande att få köra en WC! Den här gången blir de flyg upp och de är jag väldigt glad över de, de är ganska dryg resa upp och man blir lite små seg och trött när man kommer fram.

Idag har jag varit ute och åkt ett väldigt lugnt och skönt klassiskt pass på ÖSK där spåren är väldigt fina och långa nu.. Sen blev de både lunch & fika på stan. Imorrn blir de ett fartpass inför helgen och sen ska de packas igen.

Nu ska jag vila lite i soffan innan jag ska ta tag i alla små saker som ska göras..

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vi hejar på dig i helgen. Ta rygg på Anna och Charlotte sedan rycker du i upploppet. Det kommer gå hur bra som helst. Kör så det ryker. Lycka till!!!!

2010-11-19 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0