Snark.

Somnar troligtvis sittande i soffan, eller stående på toan när jag borstar tänderna ikväll. Jag är så sjukt trött. Igår blev de två lugna pass på ÖSK. Skönt att åka runt, tänka på ditt och datt, prata med alla skidåkare som trängs, tänka teknik och njuta. Idag körde jag långa A2 intervaller på fm och på em blev de styrka & skidor.. Tänkte att jag skulle mysa ner mig i soffan efter middagen och försöka få tillbaka lite energi.

Men, så blev de inte. De blev bestämt att vi åker till Gällivare på läger i en vecka imorron efter lunch.. Så de va bara att starta en tvättmaskin och ta fram stora hjulväskan! Så nu är de tvätta, packa, tvätta, packa.. tills jag somnar!

Nä, nu ska jag göra klart allt så jag kan hoppa ner i sängen så fort som möjligt! Imorrn bitti blir de lång pass och teknik med Mattis innan vi drar uppåt..

Gonatt, i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0