On my way..

De är kallt i Öset! Jag fryser fast jag sitter inne, jag fryser ännu mer när jag är ute och jag höll på att frysa ihjäl under träningen imorse. Nu har jag kommit ut och kunnat börja träna igen iaf! Blev ett kort pass igår och ett lite längre idag. Känns skönt! Formen har jag absolut ingen aning om vart den är, vill inte veta heller! Så nu ska jag köra några mys-pass och sen nångång nästa vecka börja smyga på med fart igen.

Kom in från träningen precis när damerna startade i Kuusamo idag.. de är så kul att kolla på skidor, och man önskar alltid att man får vara den som är på andra sidan tvrutan och ge gärnet, men idag var jag faktiskt inte alls särskilt avundsjuk! Jag hade garanterat frusit ihjäl, mina tår hade nog i alla fall trillat av!

Efter skidåkningen drog jag på mig mycke kläder och rastade min kära pojkvän som blev sjuk precis när jag blev frisk! Typiskt! Men nu är febern borta och de firade vi med en fika på Pause (som hör och häpna är omgjort, fick en chock, de händer faktiskt grejer i Ösd!).

Nu ska jag mysa resten av dagen och julpynta lite, imorrn är de ju faktiskt första advent och första ljuset i adventsljusstaken ska tändas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0