Gällivare-häng..

Igår efter lunch tog jag & Tessan bilen och drog upp till Gällivare. Så otroligt härligt att komma hit upp och få känna lite på den riktiga vintern! På förmiddagen blev de ett intervallpass på WC-banan på Dundret! Å så jobbigt och roligt de va! Desto mindre roligt va de ju sen, när jag va så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Den känslan har inte riktigt släppt än.. därför har jag införskaffat mig en ny kompis!



På em åkte vi på golfbanan med pannlampa och myste. Eller Tessan myste nog bakom mig i mitt mysar-tempo (själv kändes de inte riktigt så!). Sen avslutade vi med middag på ett thailändskt ställe på "stan" som vi säger i Norrland.

Här har vi min andra kompis.. hon är flitig hon. Pluggar och står i. Jag står för update på alla bloggar och tv-tittandet!



Imorrn ska vi köra ett fint långpass på golfbanan här i Gällivare. De är väldigt fina spår och att få åka på natursnö över hur härligt som helst! Sen är de riktigt skönt att inte behöva åka samma varv tio ggr på ett pass! På Lördag ska köra race på Dundret! Oh, undra hur jobbigt de kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0