Vilodag.

I helgen blev jag firad på min 22 års dag i förskott. Frukost på säng, paket och en trerätters middag! Inte helt fel. Han gjorde en tryffeltårta som var de godaste jag ätit på väldigt länge! Hann få en hel del presenter också, en telefon, ett par boots och av Anna fick jag en topp som verkligen är jag, randig! I Söndags kväll kom ett gäng på lite fika och de blev mycke fika och jag fick väldigt mycke fina saker :-)

Har kommit igång väldigt bra med träningen nu också! Två riktigt bra fartpass förra veckan då jag och Anna körde skatefart i Vallsundet och jag fick plåga mig riktigt för att hänga på, bättre sparring kan jag knappast få! Sen var vi iväg på löptävling i Söndags i Hammarstrand. 8km med väldigt fin stig, i lera och på grusväg. Snacka om träningsvärk sen! It ain´t over get.

Idag har jag i alla fall vila, men de blev lite sådär. Hade styrkegenomgång på skolan vilket resulterade i väldigt ömma axlar nu efteråt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och börja på en ny bok innan jag sätter mig och fixar till dom sista av Teos tackkorten som måste postas snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0