Efter regn kommer solsken

Såhär såg de ut utanför vårt fönster imorse när vi klev upp..



Känns inte riktigt som att de är mitten på maj just nu. I detta snöslask drog vi sen iväg på Frösön för lite orientering, jag och Anna körde bana B och lyckades faktiskt pricka alla kontroller, men de blev ju inte direkt nån fasinerade tid när vi tog de som ett distanspass. De va längesen jag frös så mycke under ett pass också, tror inte jag har frusit så mycke en enda gång på hela vintern trots -26,-27 grader.

På eftermiddagen trotsade vi vädret än en gång och drog till Vallsundsbacken och körde årets första riktigt intervallpass! Blev ett riktigt bra pass och jag kunde ju inte ha fått bättre sparring! Så nu laddar jag för löptävling på Söndag. Känns lite skrämmande med tanke på att de va ett tag sen senaste tävlingen, jag är i alla fall säker på att de kommer bli ruskigt jobbigt men grymt bra träning!!



Nu ska jag belöna mig själv med en alldeles nybakad kaka och kanske en latte till de :-) Vardagslyx!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0