Träning, kladdkaka, träning, Åre, OS-firande, Innefickan, Skejtvasan...

Senaste dagarna har jag bara njutit av att inte vara ensam hemma längre :) Ibland är de t.o.m. skönt att höra nån snarka på nätterna, eller nja, de va väl och ta i.. men de är kul att ha favoriten hemma igen!

Igår körde jag första fartpassen på 1,5 vecka och de kändes riktigt bra faktiskt! Skönt! Så nu är jag inställd på Skejtvasan på Fredag. Idag hade både jag och Teo vilodag, så vi tog tillfälle att dra iväg till Åre en sväng och bara mysa. Åt god lunch, träffade August, kollade i lite affärer, fikade.

Sen ikväll har jag, Tessan, Lina & Hanna kikat på OS-firandet på torget, där alla OS-deltagarna firades på scenen, och de va helt sjukt mycke folk!! Har aldrig sett så mycke folk på torget, inte ens på Yran! Efter de va jag, Teo, Anna och Emil på Innefickan och åt en god middag. Ett riktigt bra avslut på en mysig dag! Nu ska jag ta lite efterrätt innan jag börjar packa lite smått inför avfärden till Mora imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0