Strålande solsken

Har haft den härligaste dagen på vääldigt länge! -5 grader och strålande solsken, inte ett moln på himlen! Vi tog säsongens första tur på fjället och de värmde riktigt härligt!

Är lite mör i kroppen idag efter Skejtvasan igår. Gick helt okej tycker jag, lite seg i återhämtningen fortfarande men jag hängde med braoch fick jobba ikapp klungan några gånger då jag hade varit lite klantig! Men jag fick en riktigt bra genomkörare och va totalt slut i målet. Dagens pass gled jag bara på skidorna och njöt av att vara skidåkare.. de är inte så j-vla kul när de är -30, men dagar som idag hade jag absolut inte velat gjort nått annat!


Dagens grop stog Teo för när han började gå sig lite tom..


Jag hänger på stavarna och försöker få lite sol i pannan..

I eftermiddag har vi varit på Inredningen på Skalet och fått en inflyttningspresent av mamma och sen tog vi en väldigt god fika på cafét i byn. En riktigt bra dag! Och imorrn blir de vila med Vasaloppet och lite brunch kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0