Sthlm, Klövsjö, Sveg..

Jag hade verkligen fått ångra mig om jag inte åkte ner till Sthlm i Tisdags. Men efter lite övertalning av Teo så satte jag mig på flyget på Tisdag morron och fick en super mysig vilodag blanda alla affärer och fik. Sen åkte vi ut på Lidingö och åt middag hos familjen Oppenheim, som var så snälla och tog hand om mig i två dagar :-) Tack så hemskt mycke!!

På Onsdagen var de dags för Stockholmssprinten, men innan vi åkte in till slottet och agerade hejarklack, så testade jag spåren på Lidingö och fick till ett riktigt bra fartpass!

Väl på plats på en solig läktare vid slottet skrek vi oss hesa. Kunde bara konstatera att de är skönare att vara på plats än att sitta hemma i tv-soffan och heja!


Dom tre kusinerna. Axel och Fabian i våra snygga hejarklacks-tshirts!
Bilden från Karins facebook.

Sen i Torsdas har jag mest bara sovit och tränat. Igår kväll åkte jag hem till mor & far och fick, som vanligt, en riktigt god middag. Sen imorse begav sig jag och min käre far till Sveg för att pressa ut dom sista krafterna ur kroppen efter två riktigt tuffa träningveckor! Och som jag gjorde de. Jag va så trött att jag knappt fick av mig kläderna när jag skulle duscha. Men de kändes faktiskt mycke bättre än förväntat och jag är nöjd! Fick mig ett par startkablar på köpet, inte illa pinkat. Nu blir Teo glad!

Imorrn ska jag ta en välbehövlig vilodag, då jag inte ska göra nånting! Va ute i de fina vädret, kanske baka och sen förhoppningsvis få hem min kära sambo som jag äntligen kommer få se lite mer av framöver!

Tjoflöjt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tack själv Sanna för supermysiga dagar tillsammans. Vad mycket man kan hinna med på några få dagar. Hoppas vi ses i Skanör i sommar. Ni är alltid välkomna att bo hemma hos oss . Vi har hyrt ett fint hus v28-31 och plats finns. Kram

2010-03-25 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0