SM på ingång..

Imorrn åker vi mot Skellefteå och årets sista tävlingar för mig. SM-stafett på Fredag och 3 mil på Söndag. De ska bli riktigt kul och jag känner inte riktigt att jag är "mätt" på tävlingar än. Jag har lite kvar att ge och sen ska jag slappna av riktigt mycke och ladda batterierna till barmarkssäsongen!

Idag har jag haft en dag då jag bara myst runt och gjort de jag känner för. Tränat med Teo, eller tränat och tränat.. glidit runt på skaren och lekt. Körde en teknikbana på tid några gånger och guuud så nära de va att jag fick spöa Teo!! Haha. Sen har jag besökt sjukgymnasten och fikat med Tessan. Båda va riktigt behövliga.

Nu ska jag åka på Maxi och handla lite gottigottgott. Kanske ska överraska favoriten med ett påskägg tills han kommer hem också! Eftersom vi är borta över påsk tycker jag han kan få ett nu..

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0