SM-brons

Oj, så oväntat de blev idag. Ida & Anna är hemma och är sjuka och förväntningarna på medalj försvann samtidigt som Ida sa att hon inte kunde komma upp. Så gick nog inte bara tankarna hos mig skulle jag tro.. Men oj så bra de blev!! Jag kände mig riktigt pigg på min sträcka men gick lite för hårt i början och strulade lite, så på slutet blev de lite tunga ben. Så jag tappade några meter inför varvning vilket va lite synd, men såhär efteråt är jag ändå rätt nöjd med min egen insats!

Så himla skönt att få en SM-medalj såhär, kanske kanske sista tävlingen för säsongen. Och att de va jag, Emma och Katja som tog den va riktigt kul!, då vi alla har åkt för Åsarna sen vi var små knoddar som inte visste hur man plogar..

Min kropp är lite öm och min rygg blir inte bättre. Ska få komma till en idrottsläkare så snart som möjligt och kolla upp höft, rygg, ben. Nånting är fel och min ljumske hoppar väldigt ofta "ur led" liksom, om ni förstår hur jag menar. Så de ska få en riktigt check innan barmarksträningen drar igång. Så under morgondagen får jag bestämma om jag kör 3 milen..

Nu ska jag titta på Skavlan, tyvärr blir de ju ingen Solsidan idag då Let´s Dance har tagit över. Usch säger jag! Men ska nog ta mig ner på macken och kanske köpa lite godis att fira med, vore ju inte helt fel! De är väl nu man ska njuta och slappna av en smula.

Teo, Tiio och Johan gick upp ytterligare några snäpp idag och tog Guldet! Riktigt roligt och de är så roligt att se hur stolta och glada framförallt ledarna är :-)

Nu ska jag njuta av en skön dag imorrn och inte fundera på Söndagen. De tar vi imorrn.

En Sanna som är väldigt nöjd och glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0