Motivation

Såhär på våren tycker jag de kan va lite svårt att hitta lite motivation till dom tävlingar som är kvar och framförallt att ge sig ut och träna.. Men senaste veckan har de inte alls varit nått problem. Plusgrader och sol, och att de är så ljust på mornarna och kvällarna gör att kroppen blir riktigt pigg!

Idag har jag hittills bara njutit av min vilodag.. Varit chaufför, tagit en promenad och nu sitter jag framför tvn och kollar sprinten från Drammen. Tyvärr så gick inte Teo vidare så då är de inte alls lika kul att sitta framför tvn och kolla, betydligt mindre nervöst :-)

Nu ska jag städa lite här, ska faktiskt börja packa ihop lite saker här som jag ska lägga i banankartonger. Sen ska jag förhoppningsvis boka nått boende i Singapore.

What we do in life echoes in eternity.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0