Campingen i Skellefteå

Sitter på mtt och Teos rum och har just sett ett avsnitt av Solsidan, riktigt kul! :) Åkte vid halv elva idag och kom upp i lagom tid.. Har varit ute och sprungit en sväng och kollat tävlingsplatsen. Är riktigt sugen på att åka i helgen, formen tror jag är bra. Så nu ska jag bara göra en snygg punkt på den här säsongen sen blir de lite semester! Ska bli riktigt skönt!

Har fått mitt första påskägg idag också, eller jag och Teo fick ett tillsammans av mamma, pappa och Johan. Och för en gångs skull va de inte godis i utan nått mycke bättre! :) Fick de idag eftersom vi inte kommer träffa dom förrän i mitten på april.

Har just kvällsfikat lite och ska nog krypa ner i sängen snart. Ska lyssna på nån go musik på Spotify så sussar jag nog som barnet sen. Imorrn blir de lite sovmorron innan testning av banan och skidor.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Nu blir jag nyfiken. Vad var det i påskägget? Fick lite panik när du skrev att du sett solsidan, trodde jag missat det och fick tänka till ordentligt om det verkligen var fredag idag....men blev glad att det fortfarande är torsdag. :-) Lycka till i helgen!

2010-03-25 @ 23:05:07
Postat av: Sanna

De va trisslotter och fickpengar till resan :-) Man har ju allt för snälla föräldrar! Haha, ja, men ikväll är de minnsann solsidan, missa inte de nu! Jag ska kör så får jag kan så håller vi er uppdaterade, både jag och Teo kör första sträckorna.

2010-03-26 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0