Amor Vincit Omnia

Idag har jag haft en riktigt rolig dag! Trots att jag kör två träningspass har de knappt känts som jag tränat överhuvudtaget. Tränade tidigt imorse med Tessan, en lugnt fint skatepass. Sen va de hem, köra en snabb dusch innan vi drog iväg till lägenheten och tog lite mått och kollade lite hur vi ska ha de. Sen på Husman och äta lunch innan jag skjutsade Teo, Mats och Jenny på flyget.

Sen blev de direkt på stan med Anna. Där vi lyckades hitta en hel del, som vi alltid lyckas göra när vi två är på stan samtidigt :-) Tillslut behövde benen lite vila och Charlotte kom och gjorde oss sällskap på Tehuset. Sen blev de lite mer shopping då vi fick till Annas outfit till Förkväll och Charlottes till Skavlan. De kommer bli sjukt snyggt!

På eftermiddagen blev de en joggingtur då vi råkade hamna på en husvisning och sen som en bra avslutning på dagen fick jag lite te & kladdkaka hos Anna medans vi bläddrade igenom inredningtidningar och försökte hitta en snygg fondtapet.

Nu ska jag försöka komma i säng och ta en lång och skön sovmorron imorrn. De kan jag behöva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0