Bättre sent än aldrig.

Träningen rullar på riktigt bra för att vara så pass tidigt på året för min del. Full av energi, motivation och sug.. så de är inte speciellt svårt att genomföra dom pass som skall göras varje vecka. Sen så fick jag just reda på att de blir skid-VM i Falun 2015, kan ju inte bli ett mer perfekt mål i framtiden!

Annars så pysslar vi mest på här hemma på dagarna. De är små fix som ska göras hela tiden fast man inte tror de. Idag har Teo satt upp nya duschdörrar, han är händig han! Nu hoppas vi bara att vi får vårt matbord imorrn, annars vet jag inte vad jag tar mig till! Vi skulle få de för typ 1 månad sen!

Sen är de bara två veckor innan jag & Teo mfl. drar till Kina och åker lite skidor, får lite värme, kollar på muren och förhoppningsvis shoppar lite :-) De ser jag fram emot! De är alltid roligt att ha små saker att längta till framöver, allting går så mycke enklare då!

Imorrn väntar intervaller med Anna innan jag tar helg :-) Hoppas på en mysig helg med maaassssor av sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0