Bruks

Sitter i en fotölj i en av våra stugor på Johannesgården här i Bruks och väntar på att de ska bli kvällsfika. Igår blev de två lugna pass, där jag och Tessan bla. tog oss upp på Storskarven och tre andra toppar. Idag blev de löpintervaller upp till Kläppen, de känns i benen nu kan jag säga.. På em. har jag och Hanna varit bort till Funäsdalen på skejtrullisarna.

Ska vara här till Tisdag lunch sen åker vi hem och yrar lite och tar de lite lugn, för redan nästa Söndag åker jag tillbaka hit för ett veckoläger.

Nu ska jag lägga mig framför tvn och kolla på mina favoriter i en annan del av Köping, sen ska jag lägga mig och börja läsa i min Keplerbok, gruvar mig lite, har hört att den ska va ruskigt spännande :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0