Storhogna Högfjällshotell & Spa

Just nu ligger jag i vår dubbelsäng med datorn i knäet och uppknäppta jeans. Är så sjukt mätt efter ännu en god trerätters här på Storhogna. Igår fick vi bla. klassisk torsk och idag blev de anklever & lamm mm.

Annars idag har vi mest varit ute på skidspåren. Blev två riktiga kanon pass och många timmar. Känns skönt att ha kommit igång bra efter snuv-dagarna.. men imorrn blir de vila igen så jag inte får nått bakslag. Så himla härligt att vakna upp här på en vilodag och få gå ner och äta en riktig dunderfrukost :-)



Efter dagens båda pass va jag iväg på en stenmassage här på SPA.t. Hur skönt som helst, de är en "soft"-massage där man blir masserade med varma och kalla stenar som sätter igång cirkulationen i kroppen. Riktigt härligt och så avslappnad som jag är nu va nog längesen. Jag hade gärna stannat några dagar till men imorrn åker vi hem igen så Teo hinner packa och fixa lite grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0