Lördag

Idag har jag i princip inte gjort en enda vettig jäkla sak känns de som.. Eller jo, jag körde intervaller imorse på ÖSK. Riktigt skönt med bara -7 grader och jag körde i tiiights, gött! De va ett tag sen jag kunde genomföra ett intervallpass utan överdragsbyxor och tjock jacka.

Sen har min lilla rumpstump hamnat i soffan, typ, hela dagen. Kom på de nu i kväll när Sofie kom, what thaaa fuck, jag har inte gjort ett skit idag! Oops. Men såhär i efterhand va de jäkligt skönt och behövligt tror jag! Nu börjar de spritta sådär lite härligt i benen så nu är kroppen på gång och har samlat på sig lite överskott. Precis lagom till SM som börjar på Onsdag, som jag längtat!

Ikväll har Sofie & Tessan varit här och myst. De blev en "mini"-fikabuffe och Imagine That. Sofie hann t.o.m. med att låna duschen :-)

Nu ska jag äta lite yoghurt och sen läsa lite innan jag släcker lampan för ikväll. Imorrn ska de ut och glidas och sen ska jag snabbt som ögat in och bänka mig framför tvn och ge favoriten mfl. racea i Otepää.. eller ska jag va ärlig kommer jag inte se så jäkla mycke, för jag vågar aldrig se T.s heat, sitter med dosan i högsta hugg och zappar. Oh my, nu blev jag nervös!

Nä, men sov gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0