Home Sweet Home

Sitter just nu och kollar på Malou i Efter Tio, kalla mig tant. Surar lite idag, tänkte att jag kanske skulle kunna träna idag men näsan är inte riktigt hundra, så jag får ägna mig åt psykisk träning istället. Kanske bra de också, nu ska jag sura i 10min till sen är de som bortblåst.

SM som va i veckan blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Teamsprinten hade jag riktigt sett fram emot, älskar den tävlingsformen! Kroppen kändes bra men lite "ringrostig" liksom, sen dubbeljakten tyckte jag kändes väldigt bra på klassiska men sen var de stumma ben som kämpade sig runt på skatedelen. Klart godkänt iaf, även om jag inte lyckades med mitt mål! Sen klassiska sprinten var riktigt rolig att köra, älskar Piteås banor och sprint är inte så tokigt ändå!

Sen kom smällen på Lördags kväll då de började kännas lite dammigt i halsen. På morronen va de värre och huvudet fick lite panik när klockan tickade och jag insåg att jag kanske inte skulle kunna åka favoritdistansen. Testade kroppen men näsan & halsen sa ifrån.. Riktig sur avslutning på SM.et! Men, nån gång ska väl jag också vara sjuk, de va ju trots allt 1,5 år sedan jag var sjuk!

Så nu ska jag njuta av den här dagen och göra allt jag inte hinner annars. En dag med mycke vardagslyx och sen tror jag att jag kommer va ute och glida en sväng imorrn. Sen åker jag och Teo på Storhogna och laddar några dagar. Teo ska ha sin OS-uppladdning där och vad jag ska ladda för då? Jag ska ladda batterierna till max och sen tror jag min formkurva kommer gå spikt rakt uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0