2 år!

Till veckan har jag och favoriten varit tillsammans i hela 2 år.. Gud, va tiden går fort. Men de kanske är så, "tiden går fort när man har roligt.." Vi firade dagen igår med tre rätters, vin och en lite halvt misslyckad cheesecake. Men de blev kanon ändå!

De har börjat bli riktigt kallt här i Ösd igen, jag gillar´t INTE! Men om vi får riktiga vintrar kanske vi kan få riktiga somrar här i norr också?!



Idag skjutsade jag ut Emil & Teo till flyget, nog var dom lite nervösa tror jag.. inför äventyret som väntar :) Jag är grymt avundsjuk men jag hoppas dom får sjukt kul!



Nu ska jag gosa ner mig i soffan under filten med detta som sällskap och tittar på Tobbe, Mats och dom andra från en annan del av Köping :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0