Spring feelings

Helgen har verkligen varit en glimt av våren.. Temperaturen har inte sjunkit under -5 grader på hela helgen och solen har tittat fram rätt ofta. Lördagen va de riktigt april väder och jag bara njöt under ICA-loppet av att solen värmde. Igår va vädret inte sämre och jag tog en lugn, lugn skidtur på Storhogna..


De finns ingen plats jag hellre samlar energi på än Storhogna. Helt underbart väder och manschesterspår.

Efter lunch tog jag och mamma en tur på Vemdalsskalet och shoppade lite, sen va vi förbi bageriet här i Klövsjö på vägen hem och köpte med oss lite mumsiga saker. Sen fick hundarna komma ut på en puls-tur i djupsnön och på skoterspåren i skogen..


Mamma och Zäta

Idag har jag en riktig skön vilodag då jag verkligen har tvingat mig själv att ligga kvar i sängen så länge jag bara kunde! En timme låg jag kvar och filosoferade, läste och kom på massa smarta saker som jag ska ta tag i idag. Men nu blir de en riktig rejäl frukost innan jag ska börja pyssla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0