Skit, skit, skit...

De är inte många positiva tankar som far genom mitt huvud nu.. jag vet att man ska va positiv, men de är inte så jäkla lätt alla gånger. De är lättare att säga än att göra. Jag känner inte alls igen min kropp, har inte varit så här trött och stum (redan på uppvärmningen) sen ifjol då jag va övertränad och ett allmänt sänke. Men jag hoppas de bara är två veckor som har blivit lite för tuffa och att med lite vila nästa vecka jag kommer va mitt gamla, pigga och som dom skulle sagt här i Norge, riktigt raske jag.

Igår kördes en skatesprint, 1300m, kändes bättre än Torsdag men de räckte inte till avancemang. Så vi åkte tillbaka till hotellet och intog SPA.t. Idag va de 15km klassiskt och början kändes faktiskt väldigt mycke bättre än Torsdag & Fredag men efter 1 varv (av 3st 5kms slingor) blev min kropp helt tom och då var de tufft. Kämpade helt enkelt mot mig själv ända in i mål, men i mål tog jag mig och de är jag nöjd med. Imorrn blir de jaktstart, skate, först ca. 5km på en av Norges tuffaste banor innan vi påbörjar klättringen uppför en slalombacke i 1,5km. Ska bli väldigt spännande! Jag har verkligen längtat efter den här tävlingen, ja, innan jag visste att min form skulle vara såå i botten. Men de ska bli grymt kul ändå, jag vet att jag kan åka fort uppför och de ska jag göra imorrn! Oavsett om min kropp vill eller inte!

Nu ska jag packa lite inför imorrn innan de blir möte & kvällsfika.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Heja Sanna! Teodor och du ska nog inte vara så långt från varandra. Ni ska va tillsammans och ge varandra massa energi. Hoppas jaktstarten skate gick bra. Det vore väldigt kul om du kom till Stockholm till Slottssprinten! Karin kommer också och vi ska se till att Teo får en bra hejarklack utanför slottet. Kram Ninni

2010-02-23 @ 22:31:06
Postat av: Sanna

Nä, jag tror också att de beror på de! :) Men snart kommer han hem och då ska nog formen komma och de kommer bli hur bra som helst :) Ja men de vore hur kul som helst!! Jag har ingenting själv då så de ska nog gå :) Ha de mysigt på semestern! Kram!

2010-02-24 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0