Nu får de fasen ge sig...

Jahapp, jag trodde att vi skulle börja få lite vår snart.. Men nähedå, skulle inte förvåna mig om vi kommer ha -20 i April. Ingenting i väder-väg förvånar längre. Jag har just varit ut på en fin skidtur med Tessan, kroppen är lite bättre men fortfarande väldigt trött. Tror jag behöver lite mer vila och mycke gott!

I Måndags hade vi en riktigt trevligt kväll där vi tjejer fixade ihop tacos & efterrätt och kikade på teamsprinten. Luften gick dock lite ur oss när Teo ramlade, usch! Hoppas han har gjort bort sin otur och brutna stavar för i år. Han är ju grym och de är ska bli så otroligt skönt att Du äntligen kommer hem snart!!


Du får gärna komma hem NU!

Har haft mamma på besök här i "stan" i två dagar, varit otroligt skönt att bli lite ompysslad av mamma! Har insett att jag förmodligen har världens bästa mamma. Jag känner mig som 5 år och bli bortskämd som aldrig förr!

Nu ska jag äta lite innan jag ger mig iväg till gymmet och leker lite vikterna. Måste medge att jag känner mig så otroligt liten bland alla muskelknuttar där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0