John Mayer

Just nu strömmar John Mayers musik ur mina högtalare om dagarna, blandat med lite Ternheim och Regina Spektor.. Men den här mannen har ju verkligen utseendet på sin sida också!


Är han inte snygg så säg..

Idag har jag kört intervaller i ett helt fantastiskt väder.. Strålande sol, -11 grader och nypistade spår. Kroppen va sådär lagom pigg och skidorna sådär lagomt snabba. De blev ett bra pass, men när ska min träningsvärk släppa? Imorrn åker vi till Zinkgruvan för sista cupen i år, ska bli riktigt kul! De är ju som här helgerna (och många fler) som vi har tränat hela sommaren och hösten för!

Nu ska jag krypa ner i sängen och se ett helt nytt avsnitt av One Tree Hill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0