Team Sportia Cup

I helgen är de Team Sportia Cup (seniorernas Sverige cup) i Åsarna. Skönt att ha de på hemmaplan. Blir mer avslappnat så, man tänker knappt på att de är tävlingar i helgen. De tycker jag kan va skönt ibland! De blir andra tävlingen för säsongen för mig på Söndag, så de känns kul att få komma igång igen! :-)

Har tränat på väldigt bra sen mitten på förra veckan, mycke mängd med också ett riktigt bra klassiskt intervallpass och ett skaterace! Skönt att få köra på lite igen..!! Kommer inte köra sprinten imorrn eftersom då får jag en extra träningsdag inför Söndagen. Så nu har jag fått riktigt bra träning men de kändes verkligen i kroppen igår på vilodagen! Hoppas på att få en riktigt bra genomkörare på Söndag, för tävla de behöver jag efter mitt lilla uppehåll! Sen vart vart formen är de spelar mindre roll tycker jag. Jag ska göra de jag kan för dagen!

Sen nästa vecka blir de Skan Cup i Norge och då hoppas jag all träningen och helgens race ska ge lite mer resultat. Ska bli grymt kul att tävla igen iaf!

Vilodagen igår hade jag och Teo tajmat så fint att båda vilade. Så på morronen blev de en långfrukost, sen några timmars fågeljakt.. fick tyvärr inte nån fågel men vi såg många och vi fick en riktig promenad :-) Sen blev de mys inomhus resten av dagen med fika & bak!

Imorrn ska jag köra mina tävlingsförberedelser i Åsarna och sen kolla på alla som kör sprinten och heja fram Teo!!

Glöm inte Fredagsmyset idag!
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0