Klövsjö

De finns många orsaker till att älska Klövsjö. De är faktiskt (och nu hittar jag inte på för att jag är född här!!) kallat "Sveriges vackraste by" och jag kan inte annat än tycka att de stämmer väldigt bra!

På morronen har jag varit ute och åkte ett lugnt, långt pass. Känns bättre och bättre nu efter dom ofrivilliga vilodagarna så jag tror inte jag har tappat allt för mycke! Hann ju träna tre dagar innan "Cryptosporidium" slog till.. Men de blev kortvarigt och blev inte så farligt som för många man har hört om..

Saker som gör att jag inte kan göra annat än bara njuta här hemma hos mor & far:


Utsikten över sjön, fjället och hela byn..


Hundarna, som ger en energi så fort man kliver utanför dörren med sina viftande svansar!


Sjön..


Pepparkaksgranen som gör att man sitter liite längre vid alla måltider..


Träningsterrängen..

De finns så mycke men här är en lite del som är som balsam för själen (som en viss tränare garanterat hade sagt)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0