Vila

Idag står de vila på programmet, wihoo! Den här veckan är min "vilovecka" den här sommaren/hösten. Träningen har flytit på riktigt riktigt bra i sommar.. de har blivit många fartpass, styrkepass, myrpass, backar upp och ner, timmar, minuter. Så den här veckan brukar jag varje år ta de lite lugnt, ladda batterierna och få njuta av allt annat mysigt som finns att göra! De innebär inte att jag vilar heela veckan, utan de blir en extra vilodag och lite mindre timmars träning!

Förra lägret i Los gick riktigt bra, sen drog vi vidare till Anna&Emils summercamp där vi fick se 75 ungdomar bada i myren, vurpa på rullskidorna, orientera fortare än oss ledare, köra spänst och mycke mera! Riktigt härlig och roligt med så entusiastisk och frågvisa barn :-)

Efter Årsunda hann vi med en dag i Sthlm där Teo hade ett lunchmöte, och sen blev de lite shopping innan vi stressade hem igen!

Idag är mina planer en fika, en sväng på stan, se en bra film och bara VILA! Är riktigt dålig på att ta de lugnt och brukar sällan va så utvilad som jag vill efter en vilodag men imorrn kommer de nog spritta i benen efter en lugn&go dag!

Tjimtjim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0