Fredagen den 13:e

Har varit på sommarskidskolan i Åsarna i två dagar (igår och idag på fm.) och hjälpt till med alla barnen. De är jobbigt att ta hand om barn. Jag va sjukt trött igår kväll! Efter lunchen idag liftade jag med Tessan hem, tog en tupplur sen jag varit på Hofvallen och kört ett fartpass!

8x1000m blev de, varannan max och varannan tröskel. Satte nytt pers på första max 1000m-intervallen, så de va KUL!! :-) De som är så roligt med löpning, att de är så lätt att se om man förbättrar sig. Går ju inte riktigt att jämföra tider från år till år i längdskidor. Nu värker de lite sådär skönt i vaderna och pirrar i benen. Imorrn blir de styrka och ett distanspass innan de blir riktigt välbehövlig vila på Söndag innan vi drar till Los.

Nu måste jag vika tvätt, dammsuga och handla. Uhh.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0