Äntligen hemma

Nu sitter jag hemma i soffan och tar igen mig lite efter en lägervecka i Bruksvallarna! De har varit ett riktigt bra läger med både race, löpning både med och utan stavar, stakning, stakning och åter stakning och lite styrka på de.

Sista tre dagarna på lägret var de också Fjäll-OL i Bruksvallarna-Ramundberget. Jag & Hanna sprang direkt klass i Torsdags och idag! Riktigt bra träning, i Torsdags va vi lite mer på allerten och sprang på riktigt bra och bommade inte mycke alls! Idag var vi inte riktigt lika speedade och missade i stort sett på varje kontroll, men i mål tog vi oss!

Sen jag kom hem på eftermiddagen har jag hunnit packa upp och tvätta lite. Sen har jag och Teo varit ner på Videoteket och hyrt några filmer. En som vi såg ikväll var "Adam", en av dom sämsta romantiska komedier jag sett, men en av dom bättre filmer jag sett! Skulle inte säga att de var en komedi (därför en av dom sämre komedierna), då de trillade en och annan tår genom hela filmen. En film som man måste se och berörde!



Nu ska jag vara hemma och ta de lite lugnt i en vecka innan vi nästa vecka åker på ett nytt läger till Los med klubben. Sen vidare till Årsunda för årets summercamp! Men nu blir de en kvällsmacka så inte magen kurrar allt för tidigt imorrn då jag har tänkt ta en rejäl sovmorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0