Trattisar & träning.

Dagarna rullar på, vilodagarna fortare än dom andra. Träningen rullar på riktigt bra, lite för bra vissa gånger. Men då är de bara att dra i handbromsen (som jag är så himla bra på? nja.) och sen så vips så är man pigg & fräsch igen!, nästan.

I helgen var vi hem till mor & far i Klövsjö en sväng. Grattade pappsen och tog en liten träningstur. Min träningstur resulterade i trötta armar och Teos i 5kg trattkantareller. Och vi som helgen innan redan hade plockat 4kg. Men, de va bara till att rensa och nu har vi så vi klarar oss till nästa höst :)

I Lördags var vi in i biomörkret och hälsade på. "Flickan som lekte med elden" fick de bli och den va riktigt bra! Kanske inte lika bra som ettan, men helt klart sevärd!

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och två nya One Tree Hill-avsnitt, så är jag piggelin imorrn och redo för två nya spännande träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0