Terräng-DM

Efter en riktigt trevlig kväll på O´learys igår med massa fotbollsfantaster och en natchotallrik så tog vi idag lite sovmorron, för att sen åka ut till Marieby och terräng-DM. 8 km på en 4km-varvbana på elljusspåret och uppför en grusväg som liknade mer en grusgrop. Motståndet var lite hårdare i år, då jag ifjol lyckades vinna (eftersom de bara va jag i min klass). I år va vi några fler tjejer som sprang, så de va riktigt kul! Vetinte om jag kan påstå att mina ben efter första varvet var lika roliga, men grym träning blev de. Tiden från ifjol slog jag med råge, och en 3:e plats efter Sara & Maria är inte illa pinkat. Så nu kan jag med gott samvete ta ut mina två vilodagar som jag har framför mig :)

Resten av dagen har bara gått i nån slags dimma sen jag gick i mål. Totalt slut i hela kroppen. Så vi har degat i soffan, sett Kenny Starfighter, sovit, ätit godaste maten från Lilla Siam och varit på riktigt smaskig efterrätt hos Mia & Cilla.


Kände oss som två små barn när vi bänkade oss framför Kenny. Riktigt rolig!

Nu ska jag fixa lite här hemma, planera morgondagen och sen krypa ner i sängen och vakna upp som en helt ny, pigg människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0