Skolstart!

Ja, då har skolan börjat igen. Den här gången känner jag faktiskt inte, "åh nej va jobbigt", utan Personal- och arbetslivs programmet & klassen verkar superduper bra! Fick träffa lite företagare som jobbar som personalare igår och jag vill börja jobba nu, nu, nu.. Men, först kanske jag måste lära mig nått också.

Annars händer de inte så mycke, de känns så skönt att ha fullt upp på dagarna för en gångs skull och inte känna sig rastlös (som dom senaste två åren). Så jag tror de här blir jätte bra!! Har värsta braiga klasskompisarna i Magda, Ewa & Terese också :)

Takida har släppt ny skiva också, "The Darker Instinct", verkar riktigt bra! Tror jag faktiskt ska gå och köpa skivan för en gångs skull och stödja grabbarna lite.. (känner på mig att jag kommer få en utskällning av herrn).

Nu ska jag slå mig ner i soffan och vila resten av dagen. Blir nog en dammsugare också. Imorrn är de vila och jag ska nog ta mig iväg på skolan (fast jag inte behöver) och lära mig nått eller fräscha upp minnet lite. Ska nog ta mig ner på stan och kika på Monki-skorna en gång till också :)


Kramkalas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0