Livet ÄR orättvist

Livet är fan inte rättvist. Varför kan inte alla bara va friska, glada, lyckliga och pigga. Måste vissa drabbas av en rad olika saker medans andra inte ens har stukat foten i hela sitt liv.

Nu hoppas jag bara att allting går bra, att du varje dag gör framsteg och blir bättre och bättre. Bättre än nånsin. Vet hur mycke du lider och du skulle inte klara av att ha de som de är nu.

Mycke tankar som snurrar i huvudet just nu, och man känner att man ska fasen inte klaga över en ynklig liten förkylning, nä fan.. de finns så jäkla mycke värre saker!! Ska aldrig mer klaga på ont i halsen i hela mitt liv.

Vi får se hur de blir med lägret till veckan, är troligen med några dagar men sen vill jag vara på sjukhuset så mycke jag bara kan och stötta & hjälpa. För de här ska vi fixa!! Med mycke vilja går de mesta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fint skrivet gumman. Var mysigt att träffa dej igår, mer sånt. puss

2009-09-13 @ 14:52:19
URL: http://mejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0