Fikabuffé!

Igår hade vi, några tjejer, fikabuffé hemma hos Tessan. Efter som saknade efter Limes buffé har varit stor slog vi till med en egen, och så bra de blev :) Så himla mycke gott och allting hembakat!


Lite dålig bild.. men riktigt mumsigt var de!

Idag tog tog jag & Tessan en lång tur i Östersunds skogar. Riktigt mör i benen, dom har fått kämpa riktigt hårt dom senaste veckorna! Men imorrn ska dom få vila och gud vad jag ska rå om mig själv. Ska försöka mig på lite sovmorron.

- En fortfarande fika-sugen Sanna

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det där så VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT gott ut Sanna! :D

2009-09-23 @ 21:27:25
Postat av: tessan

Cilla! Det var väldigt väldigt väldigt gott... Nästa gång får du se till å hålla dig hemma:)

2009-09-23 @ 21:39:04
Postat av: Sanna

Jadu Cilla! Gud så vi smaskade.. de kanske finns lite kvar till dig också när du kommer hem :) Annars fixar vi en ny fikabuffe! :)

2009-09-23 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0