Snö, snö, snö..

Förra veckan va vi, åikare på läger i Bruksvallarna. Riktigt härligt med så mycke snö och långa spår. Veckan gick fort och likaså träningstimmarna som bara rusade iväg innan man hann blinka. De enda vi såg på hela veckan va en grå himmel, massor av snö och galna skidåkare.

I Söndags åkte vi hemåt. Jag tog ett litet stopp i Klövsjö för att gratta pappa som hastigast, diskutera skidor och lite annat smått&gott. :) Sen dess har jag varit i Ösd och bara tagit de lugnt! Så himla skönt att va hemma och mellanlanda lite och ladda batterierna till helgen.

I Måndags så tog jag rejäl sovmorron innan jag tog mig upp och fixade allt som ska fixas efter ett långt läger. Sen blev de en låångfika på stan med Hanna, Tessan & Lina. Mycke trevligt! Idag har jag tränat på ÖSKs konstsnöslinga där även 50 andra hade bestämt sig för att träna idag, trångt & mysigt!

Sen har dagen gått i One Tree Hill, tidningar, böckerna och bakandes tecken. Bakade kladdkakemuffins & kolasnittar. Ska snart se om de blev ett lyckat bak :)

Imorrn blir de dubbla pass igen och så ska jag på några visningar innan de är dags för vilodag igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0